Програмиране за изследователи
Поредица уроци по програмиране на компютърни модели в изследователски стил.
Ето няколко полезни съвета:
- Започнете с уроците подред.
- Натиснете зеления бутон за да изберете урока.
- След като изберете урок натиснете бутона долу вляво на екрана за да го стартирате
- За индивидуални уроци вижте на страницата Курсове.
Урок №1 Костенурката рисува
Когато се движи по екрана, костенурката може да оставя следа (с малък молив прикрепен на опашката). С програмата Художник лесно можете да управлявате костенурката и да нарисувате къщи, самолети.
Урок №2 Палитрата на костенурката
В този урок ще се накарате костенурката да използва цветни моливи с различна дебелина. за да нарисувате цветна градина.
Урок №3 Основни думи от речника на костенурката
В този урок ще направите първата си програма като научите как да управлявате костенурката чрез блоковете за движение. По ваше указание тя ще отива напред, ще се завърта на определени градуси наляво и надясно и ще вдига и спуска молива си, за да се придвижва без и със следа.